Uusi yritystapahtuma uskoo kasvuun talouden myllerrysten keskellä

Growth LOOP
Growth LOOP

Growth LOOP kokoaa kasvuyritysten päättäjät, vaikuttajat ja tekijät Suomen väestölliseen keskipisteeseen Hämeenlinnaan 8.6.2023. Verkatehtaalla kuullaan muun muassa yritysvalmennuksen suorasuuta Jari Sarasvuota, kauramaidon kymmeniksi miljooniksi muuttanutta Juha-Petteri Kukkosta sekä Jungle Juice Barin menestysreseptistä tunnetun Noora Fagerströmiä.

Growth LOOP on korkean profiilin yritysseminaari, joka keskittyy nykyisten ja tulevien kasvuyritysten kassavirtojen, kannattavuuden ja arvon kasvattamiseen. Tilaisuus kokoaa 700 kasvuhakuisten yritysten tulosvastuullista päättäjää, liiketoiminnan vaikuttajaa ja julkisen sektorin edustajaa Hämeenlinnaan.

Vaanivassa taantumassa on paras paikka tehdä yrityskasvua ja haalia markkinaosuutta. Kun yritykset keskittyvät leikkimään kuollutta, rohkeimmat ottavat etunojaa. ”Taantuma tarjoaa tilaisuuden ratkaisevaan irtiottoon. Vaikeina aikoina kaikki kärsivät, mutta vahvat voimistuvat kohtuuttomasti.”, avaa Jari Sarasvuo.

- Uudessa Growth LOOP -tapahtumassamme on suomalaisten kärkiseminaarien alkuaikojen pioneerihenkeä, ja tähtäämme Suomen konkreettisimmaksi ja tärkeimmäksi pk-yritysten vuotuisaksi kasvufoorumiksi, kertoo tapahtuman perustaja Jarkko Kurvinen.

Seminaarin lähestymistapa on käytännönläheinen ja keskittyy pk-yritysten kasvun käynnistämiseen, kiihdyttämiseen ja esteiden ylittämiseen. Puhujina tilaisuudessa kuullaan kasvuhakuisen liiketoiminnan nimekkäitä huippuammattilaisia ja vaikuttajia. Puhujakaartiin on jo kiinnitetty yritysvalmentaja Jari Sarasvuo, perheyrityksensä myynyt kaurakuningas Juha-Petteri Kukkonen, Vuoden Kasvuyritysjohtajaksi valittu Noora Fagerström, vuoden bisnespuhuja ja bisneksen tekoälytulki Antti Merilehto sekä nykyaikaisen myynnin valmentajat Sani Leino ja Oona Kankkunen.

- Väitetään, että kasvu syntyy siellä, missä on tunnin juna. Hämeenlinnalla on tässä kilpailuetu, sillä Hämeenlinnalla on jo kaikkea - kaksi kansainvälistä lentokenttää ja tunnin juna kahteen suuntaan. Kaupunki on ihan lähellä, ja siitä otamme nyt kaiken irti, Kurvinen jatkaa.

Growth LOOP -seminaari oli tarkoitus järjestää alun perin jo 2020, mutta koronapandemia muutti toteutuksen virtuaaliseksi tapahtumaksi, joka kasvoi 70 puhujan ja yli 10 000 osallistujan kokonaisuudeksi. Growth LOOP -kasvukiertueiden aikana julkaistiin verkossa yli 38 tunnin edestä vaikuttajien näkemyksiä muutoksesta ja uudesta kasvusta. Kaikkien aikojen kasvutalkoiksi itseään nimittävän kasvukiertueen sisällöt ovat vapaasti kaikkien käytettävissä ilmaisen rekisteröinnin takana.

- Tämä on historiallinen hanke Hämeessä. Teemme vastaiskun talouden näivettymistä vastaan ja houkuttelemme yrityksiä poteroista uuden kasvun tielle. Muutos on varmaa, kasvu tehdään taantumassa, päättää Kurvinen.

Aamusta myöhäisiltaan kestävä tilaisuus muuttaa Hämeenlinnan päiväksi kasvuyritysfestivaaliksi. Liput tapahtumaan voit ostaa täältä.

GL-banneri GL-banneri2